czwartek, 20 grudnia 2012

Pierwszy, nieśmiały wpis ...

Witam wszystkich :..

Nazywam sie Marek Mika i od kilkudziesięciu miesięcy prowadzę sklep internetowy kielki-sklep.pl. Sklep ten powstał trochę przypadkiem. W roku 2009 zainteresował mnie temat kiełków, zdrowego odżywiania się i dbania o swoje zdrowie. Poszukując w Internecie informacji o kiełkach nie znalazłem żadnego interesującego sklepu z nasionami na kiełki. Postanowiłem więc założyć taki sklep.

Najpierw powstał sklep kielkitu.marnet.webd.pl ale nie posiadał on zbyt wielu pożytecznych funkcji ani nie wyglądał zbyt zachęcająco. Sklep ten istnieje do dzisiaj, ale moja firma, utworzona w 2009 roku poszukiwała nowego, bardziej atrakcyjnego rozwiązania.

I tak powstał sklep kielki-sklep.pl. Platforma ta oferuje wszystkie potrzebne funkcje, cały czas sie rozwija, jest stabilna a robienie zakupów jest intuicyjne.

W tej chwili mamy w ofercie ponad 60 produktów związanych z uprawa kiełków.

Rok 2012 nie był dla nas zbyt udany. Inne obowiązki spowodowały, ze sklep sie nie rozwijał, mięliśmy problemy z bieżąca aktualizacja stanów magazynowych, z pozycjonowaniem, z rozwojem sklepu.

Ale te chwilowe problemy juz po woli odchodzą w niepamięć i na wiosnę 2013 roku ( o ile dzien. 22.12.2012 sie rozpocznie) postanowiłem dynamicznie rozwinąć sklep, zainwestować w reklamę i zadbać o bieżąca aktualizacje stanów magazynowych i dodawanie nowych produktów do oferty sklepu.

Tutaj właśnie potrzebuje pomocy naszych klientów. Co jeszcze można wprowadzić do oferty, czego nie ma na rynku? Myślałem o mieszankach i maszynach do wypieku chleba w domu, ale nie wiem czy to dobry pomyśl. Ale jak pomyśle sobie o świeżym, pachnącym chlebie z kiełkami, to żołądek podpowiada mi, ze to może sie udać.

Pozdrawiam wszystkich naszych klientów, przepraszam tych, których zawiedliśmy i obiecuje poprawę, odczuwalna dla wszystkich.

Mare Mika
MarNet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz